Blä

Mår allmänt värdelöst just nu.. Helgen har varit sådär och idag blev jag och Anneli osams över ett missförstånd som blev uppförstorat 500% typ.. Fattar inte riktigt vad som hände ens.. Slutade med att Anneli gick ifrån oss och jag stod uppe vid servus och fick en panikångestattack.. Stackars Mattias fick ringa mitt jobb och fråga om de kunde hitta en annan vikarie till eftermiddagen för jag känner inte att jag klarar av att jobba.. Känns som att mitt liv bara är en enda röra och allting går åt helvete.. Jag funderade på att söka klimatvårdsresa men nu känns det som att det inte är nån idé.. Jag hoppas att jag bara har en tillfällig svacka för just nu ser allt jävligt mörkt ut..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hjärtat! <3

2009-02-09 @ 09:05:39
URL: http://litenmarija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0