Jag har en plan :)

Idag har jag nog gått mest hela tiden känns det som.. Först en promenix med Linnea i typ två timmar. Sen en kortis på ca 20 minuter och nu på kvällen gick jag en sväng och mötte älsklingen och det blev 80 minuter.. Över 14 000 steg iaf..

Jag fick värsta idéen för nån timme sen så nu har jag och Ida ett projekt.. Vi ska "samla" steg tillsammans och så långt vi har gått ska vi åka nästa sommar! Skitkul! Fick idéen av Anneli som gjorde så med sitt jobb och de åkte till Turkiet tillsammans har jag för mig... Verkligen peppgrej iaf. Och bonus att få åka på semester med bästis också :)

Anneli kommer på fredag och ska fira mig, det ska bli skoj.. Får se vad man hittar på...

Jag är totalt insnöad på min viktnedgång nu för tiden så jag ska nog sluta skriva innan jag blir tjatig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0