Liten men naggande god??

Det blev en riktigt mysig och rolig kväll igår.. Fast inte var det mycket folk.. Tre ställde in igår för att de mådde dåligt och två dök inte upp i huvud taget.. Så 5 pers kom till vår lilla fest.. Varav två var nyktra.. Men det var verkligen rätt personer som kom! Hade verkligen sååå trevligt.. Och så är jag så stolt över mig själv.. Jag slog Sofie i sing star!!! Eller jag slog henne i två och hon slog mig i två.. Men ändå, jag trodde inte jag hade en chans :) Mattias var superfull och däckade av med världens fyllehicka, grattis. Jag låg och lyssnade på hans hicka i typ en halvtimme tills jag tillslut kunde somna jag med. Jag var väl måttligt road kanske.. :P 

Nästa lördag fyller jag 23 år.. Känner mig gammal, buhu..

Annars är allt lugnt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0