Va?

Haha, jag är så himlans aktiv här jag.. Visst skrev jag tidigare att jag skulle skriva några inlägg och sen tröttna? Haha jag känner mig själv iaf :)
Linnea kommer snart hit och så ska vi äta semla och glo TV.. Om hon kommer ihåg mig :) Virrighet sitter i den familjens gener tror jag =P
Har för övrigt gått ner 8 kilo nu.. Duktig jag! Fortfarande väldigt peppad. Nanouk har fått ett nytt ben idag som luktar mint.. Han vet inte riktigt vad han ska göra med det och kommer och ska ge det till mig hela tiden.. Jag vill inte tugga ben, men det är väl gulligt av honom att vilja att mamma ska ha friska tänder. Katterna fick kattmyntamöss också.. Det luktade namnam och Mika låg och ålade sig på köksbordet i bästa kom-och-ta-mig-maneér...
Shoppat halsband för presentkortet jag fick av Sofie i födelsedagspresent.. Finfint, så nöjd.. Och en stegräknare som hittills inte imponerar.. En sträcka på 4,45 km var ca 1,7 enligt den.. Måste prova ha den på andra ställen.. Gått över    
400 000 steg nu. Lite imponerande.. Jag har gått förbi stockhol helt på egen hand =)
Aja, massa strunt blev det.

Kommentarer
Postat av: Ida

Orbitrekade 50 minuter idag och min stegräknare tyckte att det var 2500 steg... fast jag vet att det iaf blir minst 5000, räknade nog bara hälften för mig.

tror det blir bäst att ha den typ över rumpan.

2009-02-26 @ 23:20:52
URL: http://metda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0