Låååång natt

Fast det gick bra iaf, men segt.. Och såklart får man mess från bemanningen att man ska jobba i eftermiddag. Bara att ringa upp och be henne ta bort det.. Nu är det bara att hoppas att man får jobba mer för bemanningstjejen har rykte om att vara en favoriserande bitch så det är bara att hålla tummarna att hon inte blev irriterad på mig..

Maria var förbi en sväng imorse.. Hon hade ett möte i fagersta och hade lite väntetid... Det var nog mest en tävling i vem som var tröttast.. Vi var sååå sociala.

Börjar se fram emot festen lite grann igen.. Men det känns inte lika skoj som när jag började planera..

Örat är faktiskt okej nu.. Svullet och så men jag har inte tagit nån värktablett sen imorse.. Så imorgon ska jag börja promenera igen.
Inne på tredje dagen med GI-kost.. Har varit gott hitills fast älsklingen var inte så nöjd med laxen idag.. Händer inte mycket på viktfronten men jag har ju varit väldigt stilla i veckan pga av sjukdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0