Nu hittade jag det första jag skrev, wiie

Och det här kommer intressera mig i en månad högst och sen kommer jag tröttna.. Vild gissning.. Men jag börjar känna mig utanför när alla andra är så hippa så de delar med sig av sitt liv på nätet, så jag lär väl göra ett försök..

Jag har sjuuuukt ont i mitt öra för tillfället.. Vet inte om det är öroninflammation eller om jag har kliat sönder det bara... Ibland är proriasis inte roligt.. Eller rättning, ibland är psoriasis värre än vanligt, inte så att det är kul nånsin.. Får se om man får uppsöka farbror eller tant doktor imorgon... Märkte för ett tag sen att det rinner något konstigt ut ur örat.. Kanske hjärnan som söker en bättre miljö.. Ni kan väl hojta till om jag börjar prata mer goja än vanligt..

Igår var Maria här och gud vad jag saknar dig vännen!!!! Vi hade skitkul,, tills vi tappade orken och satt och stirrade på varsin punkt i rummet ungefär, mitt onda öra hade nog ett finger med i spelet.. Nästa helg blir det inflyttnings/födelsedagsparty.. Och ingen av mina närmaste kommer förutom Anneli.. Men det blir väl skoj att lära känna alla andra lite bättre hoppas jag :)

Jaja, ska väl inte tråka ut er från första början.. Kan spara mitt livs historia till en annan dag!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!! Vad skoj att du börjat blogga! Lovar att läsa dina inlägg =)

2009-01-25 @ 22:07:27
Postat av: Ida

Det var jag som skrev nyss btw, namnet försvann visst när jag postade.

2009-01-25 @ 22:12:34
URL: http://metda.blogg.se/
Postat av: Maria

Och jag saknar dig!

2009-01-26 @ 15:00:15
URL: http://litenmarija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0