Tjoho

Vi är djurfria för tillfället. Djuren är på semester hos sin mormor (dvs min mamma) och det känns skumt.. Man väntar sig att de ska poppa fram överallt och det ligger en väska på golvet som titt som tätt förvandlas till Nanouk i min ögonvrå..
Men djuren tycker nog att det är skönt att slippa folket imorgon.. Jag håller tummarna för att det ska bli en lyckad fest..

Mitt komma-i-form-projekt går riktigt bra..
Vecka 1:  -2kg
Vecka 2:  -2kg
Vecka 3:  -1,1kg

Har alltså totalt gått ner 5,1kg.. Började tänka på ett samtal med bästis Ida. Hon sa att en liter mjölk väger ett kilo.. Hur kan jag ha gått ner 5 mjölkpaket utan att märka det så mycket? Det är ju grymt mycket! *Klappa sig själv på axeln*

Kommentarer
Postat av: michaela

tjena emma.

fan va kul att du också har fixat dig en liten blogg då.



Det är Michaela, från klimatvården, du vet? ;)

2009-01-30 @ 19:41:46
URL: http://chillbill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0