Glaaaad!!!

Ja, jag är riktigt superglad nu.. Så där så man nästan vill studsa fram!! Nu har man sommarjobb!!!!! Wiieee!!! Känns såå skönt och en börda har lyfts från mina axlar.. Jag trodde ju att jag skulle få men man har blivit sjukt nervös med alla varsel och den konkurrens det måste vara om alla jobb. Men har halva sommaren på LSS och halva på psyk, skoj skoj :) Och ska tom jobba ett par nätter, läskigt! Men man får ju ett litet lönelyft denna sommar också så det är najs..

Annars är allt lugnt.. Sköna dagar med promenader och gym.. Har nu gått ner 12,8 kg.. Måste köpa nya byxor för allt ramlar av mig :) Och i helgen ska jag och älsklingen på tvådagars kryssning till helsingfors, mysigt :)

Och 18e april gör Nanouk premiär i utställningsringen.. Det blir en inoff utställning i avesta.. Lagomt och bra..

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0