Hårlös??

Nja, inte riktigt men jag gjorde ett försök.. Med min epilator det vill säga.. Låg i badet och funderade på att det är lättare att låta någon annan vaxa en, för att man blir så skraj för smärtan när man gör det själv. Borde inte samma princip funka med epilering? Sagt och gjort, jag la mig i sängen och tvingade M epilera mina ben :) Det gjorde ont men det gick fortare, jejj.. Fast den vill inte plocka all mitt hår så jag har inte den babylena huden jag skulle önska.. Snart är det lördag och då blir det kryssning.. Ska bli så mysigt, har köpt nya kläder och skor så jag ska känna mig lite het..

Och imorgon bitti hämtar mor min djuren så vi blir barnlösa till på måndag när vi kommer hem. Sen ska jag jobba 13.30-22 så det blir fullt upp imorgon.. Ska ju gymma också, puh!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0